Intrebari frecvente!
Inainte de a achizitiona sau utiliza serviciul Freesat, te rugam sa citesti cu atentie Termenii si Conditiile de Utilizare a Serviciului. Utilizarea serviciului presupune acceptarea acestora.- 1. Unde este disponibil serviciul?
Fiind un serviciu de tip DTH (TV prinsatelit), Freesat este disponibil oriunde in Romania. Antena de receptie trebuie sa
fie orientata catre sud, fara obstructii (copaci, cladiri, etc.). Verificati cu instalatorul dumneavoastra posibilitatea montarii
antenei fara impedimente.
- 2. Locuiesc in afara tarii. Pot sa am Freesat?
Desi satelitul prin intermediul caruia este asigurat serviciul permite receptia oriunde in Europa, nu aveti voie sa utilizati
Serviciul Freesat in afara Romaniei, din cauza restrictiilor impuse de catre detinatorii drepturilor de continut. Cititi cu atentie
Termenii si Conditiile de Utilizare a Serviciului.
- 3. Ce garantii am ?
Cartela Freesat este acoperita de garantie pe o perioada de 2 ani.In cazul foarte rar al defectarii acesteia, cartela este
inlocuita. Echipamentul de receptie si instalarea lui poseda garantiile legale ale producatorului/firmei ce efectueaza instalarea. Solicitati certificatele de garantie la achizitie.
- 4. Am o antena de receptie de 80 cm. Pot sa o folosesc pentru Freesat?
DA
- 5. Detin un receptor de la un alt operator. Pot sa il folosesc pentru Freesat?
Nu.Pe de o parte, Freesat foloseste transmisia MPEG4/DVBS2,diferita de transmisia altor operatori, si/sau operatorii
existenti pe piata imperecheaza cartela cu receptorul, pe de alta parte.
- 6. Cum prelungesc serviciul pentru anul urmator?
Ai trei variante de plata pentru prelungirea serviciului :
- la partenerul Freesat din zona (lista partenerilor o gasesti in sectiunea "Vreau Freesat")
- online cu cardul bancar - in sectiunea "Vreau Freesat"
- plata directa in contul Freesat deschis la Banca Transilvania :
SC Freesat SRL
IBAN : RO27BTRL04801202A20613XX
In cazul platii directe te rugam sa ne dai un telefon sau email pentru a activa prelungirea imediat.