Freesat World Vision
0736 36 95 96

Seria cartelei se gaseste pe spate.Exemplu de cartela Freesat.

Introduceti toate numerele, mai putin ultima cifra.

CONDITIILE DE UTILIZARE A SERVICIULUI FREESAT

Ultima modificare : 15 octombrie 2015

Iti multumim pentru utilizarea serviciului Freesat. Serviciul este oferit de SC FREESAT SRL, inregistrata la Registrul Comertului cu nr.J05/305/2012, CU IRO29845410 cu sediul In Oradea, str.Dinicu Golescu nr.30, Romania.

Prin utilizarea Serviciului Freesat, esti de acord cu toti Termenii si toate Conditiile prevazute in prezentul document. Te rugam sa citesti cu atentie.

A. Definitii :

Freesat - va insemna serviciul de televiziune prin satelit cu denumireacomerciala de "Freesat", propietate a Operatorului;

Cartela - va insemna cardul Viaccess sau Conax de acces conditionat prinintermediul caruia serviciul Freesat este disponibil;

Teritoriu - va insemna Romania;

Kit de Receptie Complet- va insemna ansamblul format din antena de satelit cu diametrul de minim 80cm, LNB si receptor de satelit compatibil (capabil sa receptioneze semnale satelitare MPEG4/DVBS2/HD cu CAM/slot Conax;

Utilizatori - vor insemna persoanele fizice/juridice cu domiciliu/sediu/resedinta in Romania, care beneficiaza sau intentioneaza sa beneficieze de serviciul Freesat;

Distribuitor Freesat - va insemna persoana juridica autorizata prin contract sa comercializeze Cartela si implicit serviciul

Grila de Programe - va insemna totalitatea posturilor TV cu care SC Freesat SRL are acorduri de distributie si care sunt prezentate pe www.freesat.ro.

Taxa de utilizare - va insemna taxa pentru drepturile de vizionare pe timp de un an de zile.

B. Utilizarea Serviciului Freesat

Utilizatorul poate utiliza Serviciul numai conform legii romane si Termenilor si Conditiilor de utilizare a serviciului Freesat in Teritoriu. Freesat isi rezerva dreptul de a intrerupe sau inceta furnizarea Serviciului catre Utilizator daca acesta nu respecta Termenii si Conditiile.

Cartela nu confera sub nici o forma dreptul de retransmisie a nici unui post TV.

Utilizarea Serviciului nu ofera Utilizatorului nici un drept de proprietate intelectuala asupra posturilor TV din Grila de Programe sau asupra continutului vizionat si nu acorda dreptul de a utiliza nicio marca sau sigla propietate a Freesat sau a posturilor TV din Grila de Programe.

Achizitionarea Cartelei de la Distribuitor acorda dreptul de utilizare a Freesat pe o perioada de un an - cu conditia existentei serviciului. Perioada de utilizare poate fi prelungita de catre Utilizator pe termene succesive de cate un an cu conditia achitarii Taxei de Utilizare.

Utilizarea serviciului presupune detinerea si instalarea unui Kit de Receptie Complet. Kitul de Receptie, asa cum este definit, se poate procura contra cost de la distribuitori, piata libera, sau la cerere ,SC Freesat SRL poate furniza contra cost receptorul de satelit compatibil, garantia acestuia supunandu-se legislatiei in vigoare.

Utilizatorii furnizeaza date cu caracter personal SC Freesat SRL, in mod direct sau prin intermediul Distribuitorilor si au toate drepturile si obligatiile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de acces si interventie la acestea, de opozitie cu privire la prelucrarea acestora, de a nu fi supus unei decizii individuale, precum si de a se adresa justitiei. SC Freesat SRL este inregistrata ca operator de date cu caracter personal sub nr.28699/12.07.2013.

In limitele legii, raspunderea totala a SC FREESAT SRL si a partenerilor sai pentru orice reclamatii in baza prezentilor Termeni si conditii, inclusiv pentru toate garantiile implicite, se limiteaza la Taxa de Utilizare platita sau/si pretul platit pentru receptorul de satelit.

Freesat garanteaza ca va pune la dispozitia Utilizatorului minim 12 canale TV romanesti pe durata subscriptiei.

Cartela achizitionata acorda dreptul de vizionare pentru 365 de zile din momentul activarii. In vederea activarii, Utilizatorul va transmite date personale Operatorului in mod direct sau prin intermediul Distribuitorului.Activarea cartelei pentru perioada de subscriptie se va face in termen de maxim 48 de ore de la transmiterea datelor. Freesat nu este responsabila de necomunicarea sau necomunicarea la timp a datelor Utilizatorului.

 

II.PROCEDURA DE SOLUTIONARE A RECLAMATIILOR

Orice utilizator al serviciului Freesat are dreptul de a depune reclamatii referitoare la furnizarea serviciului Freesat pe oricare din urmatoarele cai de comunicare : pe email la adresa freesat@freesat.ro , la numerele de telefon 0372 66 7788 si 0736 36 95 96 sau pe adresa postala SC FREESAT SRL, strada Dinicu Golescu 30, Oradea, judetul Bihor. Reclamatiile se vor inregistra in toate zilele lucratoare asa cum sint stabilite de legislatia romana. Se vor lua in considerare reclamatiile depuse in cel mult 90 de zile de la aparitia unei deficiente a utilizarii serviciului.

SC FREESAT SRL se obliga sa solutioneze reclamatiile inregistrate in termen de maxim 5zile lucratoare de la inregistrarea acestora. In cazul nerespectarii de catre SC FREESAT SRL a termenului de solutionare, utilizatorul este indreptatit la despagubiri echivalente cu pretul platit pentru utilizarea serviciului.Utilizatorul va fi informat de rezultatul demersurilor efectuate de SC FREESAT SRL pe aceeasi cale de comunicare prin care utilizatorul a depus reclamatia, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei.

In cazul in care utilizatorul nu este multumit de solutionarea reclamatiei depuse, acesta are dreptul sa sesizeze Agentia Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii sau sa apeleze la orice alte proceduri extrajudiciare sau legale de solutionare a litigiilor, inclusiv instantele judecatoresti competente.

Pentru a primi ultimile noutati Freesat introduceti adrersa de mail: